Opis form

Drukuj

Profesjonalni młodzi aczkolwiek doświadczeni i bardzo zaangażowani instruktorzy przygotowują plany prowadzonych przez siebie zajęć w taki sposób aby Twoje ciało miało ciągle trening urozmaicony, ciągle podejmowało nowe wyzwania i uzyskiwało coraz to lepsze efekty.

Jakie zajęcia będą dla mnie najlepsze, co wybrać?

CEL
 – maksymalne nastawienie na redukcję tkanki tłuszczowej – masz do zrzucenia ok. 10 kilogramów głównie z tkanki tłuszczowej – wybierz zajęcia na dużej i małej sali fitness takie jak: Body Sculp Cardio, T.B.C., B.P.U. Body FLOW, Dance, Zumba, Pilates...  najlepsza częstotliwość to 4 - 5  x w tygodniu, jak "zrzucisz" O.K. 5 kilogramów i wzmocnisz mięśnie nóg, stawy kolanowe jedne z zajęć zamień na zajęcia ze Stepem. Proponowana karta - OPEN lub minimum 3 x w tygodniu.

CEL
 – chcę się trochę poruszać, poczuć sprawniej, trochę schudnąć i trochę ujędrnić ciało – wybierz zajęcia ok. 3-5 razy w tygodniu najlepiej z jedno lub dwudniową przerwą między zajęciami. Do wyboru formy: Body Sculp Cardio, Body Flow, Step +..., T.B.C., ZUMBA, Pilates, Body Art. Proponowana karta - OPEN lub minimum 3 x w tygodniu.

CEL
 – ujędrnić pośladki, ujędrnić i wymodelować nogi oraz wzmocnić słaby i rozluźniony brzuch – wybierz zajęcia 3-5 x w tygodniu. Do wyboru – B.P.U., Pilates..., Body Art, Body Sculp Cardio, Body Flow   - 2 x w tygodniu oraz zajęcia ze STEPem  1-2 x w tygodniu. Proponowana karta - OPEN lub minimum 3 x w tygodniu.

CEL
 – spłaszczyć ciągle rozluźniony, opadający  brzuchm, mocno wysmuklić i trochę rozciągnąć ciało, wzmocnić kręgosłup i ogólnie stawy, wyprostować plecy – wybierz zajęcia 3-5 x w tyg. 2-3 x Pilates..., 1 x Body Art lub jogę i 1 x B.P.U. lub Body Sculp, Body Flow. Proponowana karta - OPEN lub minimum 3 x w tygodniu.

CEL
 – spłaszczyć ciągle wystający brzuch oraz zredukować tkankę tłuszczową głównie z okolicy talii – wybierz zajęcia 3-5razy w tygodniu. Do wyboru 2 x w tygodniu Pilates..., Body Art, Body Sculp lub Body Flow, oraz 2 x w tygodniu Dance, Step lub Zumba. Proponowana karta - OPEN lub minimum 3 x w tygodniu.

CEL
 – wymodelować i wyrzeźbić ciało oraz wzmocnić kręgosłup. Wybierz zajęcia minimum 3-5 x w tyg. (optymalnie 3-4 x). Do wyboru 1,2 x Pilates..., Body Art, joga oraz 1,2 x Body Sculp lub Body Flow. Proponowana karta - OPEN lub minimum 3 x w tygodniu.

CEL
 – wzmocnić kręgosłup oraz wymodelować, ujędrnić i wysmuklić sylwetkę – wybierz zajęcia 3-5 x w tygodniu. Do wybory Pilates..., Body Art, joga

CEL
 – wzmocnić kręgosłup, mięśnie okołokręgosłupowe – wybierz 2 x Pilates ( lub 1 Pilates i 1 Bidy Art ) i 1 lub 2 x jogę :-) Proponowana karta - OPEN lub minimum 3 x w tygodniu.

CEL
 – rozciągnąć ciało,  zrelaksować się, odstersować – wybierz Jogę 2 x w tygodniu lub dodatkowo Body Art

CEL
 – poprawić samopoczucie w wyniku zaburzeń hormonalnych, wyregulować miesiączki, złagodzić zachodzące zmiany hormonalne ( w wyniku stresu, tempa życia - przedwczesnego  przekwitania, również dla kobiet niemogących zajść w ciażę w wyniku stresu,  tempa życia )  - tylko zajecia indywidualne po ustaleniu odpowiedniego terminu z Magdą Żurawską

CEL
 – aktywnie przygotować się do porodu – wybierz profesjonalne specjalistyczne zajęcia A9m 2-3 x w tyg.

 

CEL
przygotować mięśnie nóg i okołokręgosłupowe do sezonu narciarskiego – wybierz zajęcia Pilates, Body Sculp, Body Flow, B.P.U., jeśli lubisz także Step

Masz inny cel? napisz do nas maila lub zadzwoń z prośbą o pomoc w doborze gimnastyk…

OPIS FORM 

Body Sculp CARDIO (Duża Sala i Mała Sala Fitness)
zajęcia fitnessowe - marzysz o pięknie wyrzeźbionym i wymodelowanym ciele, jednocześnie chcesz pozbyć się tkanki tłuszczowej? To odpowiedni program dla Ciebie. Zestaw tak skonstruowany, aby nie tylko modelować ciało, ale aby również spalać tkankę tłuszczową. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką w postaci łatwych do wykonania kroków, po czym przechodzimy do modelowania ramion, ud, brzucha i pośladków z użyciem różnych przyrządów.

Body Flow   - zajęcia są fuzją fitnessu, Pilates, jogi  (Mała i Duża Sala Fitness) Najlepsze "kąski" tych form pięknie przeplatają się dająć niezwylke satysfakcjonujący trening....
Już po krótkiej ( bezpieczniej dla stawó ) rozgrzewce rozpoczynamy modelować całą sylwetkę, jednocześnie redukując przykrywającą mięśnie zbędną tkankę tłuszczową. Różne przyrządy do ćwiczeń. Zajęcia są prowadzone według mojej własnej, głęboko przemyślanej interpretacji dotychczasowej ponad 15 letniej edukacje w zakresie wszelkich form aktywności ruchowej. Kto lubi ćwiczyć dokładnie, precyzyjnie, harmonijnie szanując kręgosłup,  kości i stawy polubi tę formę – Magda Żurawska. Ćwiczenia z użyciem przyrządów.

B.P.U. brzuch, pośladki, uda (Duża Sala i Mała Sala Fitness)
bardzo korzystne zajęcia fitnessowe ze szczególnym uwzględnieniem „uciążliwych części ciała” – tzn. brzucha, pośladków, ud. Po rozgrzewce specjalne zestawy ćwiczeń ukierunkowane na modelowanie, ujędrnianie i wzmacnianie dolnych partii ciała, ćwiczenia te działają również bardzo dobrze antycellulitowo. Ćwiczenia z użyciem przyrządów.

BodyART  ELITARNY program ćwiczeń już w Polsce, już u nas dostępny dla Ciebie. Stosunkowo młoda, bo funkcjonująca na rynku od kilku lat, forma zajęć bodyART znajduje zwolenników w Europie i Ameryce.
Twórcą jest Robert Steinbacher, popularny i znany wszystkim pasjonatom fitnessu prezenter międzynarodowy.
Opracowany przez niego trening opiera się na jodze, technikach rehabilitacyjnych, nauce prawidłowego oddychania. Postrzega człowieka jako funkcjonalną całość. Wzmacnia ciało, jednocześnie wyciszając umysł. Bazuje na naturalnych zdolnościach ruchowych ciała człowieka.
Zajęcia odbywają się przy spokojnej muzyce, która pomaga w osiągnięciu koncentracji i spokoju. Jednocześnie trening jest bardzo wymagający, ponieważ angażuje do pracy całe ciało, a co za tym idzie równomiernie rozwija sylwetkę, wyrównując dysproporcje.
Podczas zajęć bodyART pracujemy z obciążeniem własnego ciała, nie będą nam potrzebne żadne przyrządy typu hantle. Dlatego też trening jest bezpieczny i nie niesie ryzyka kontuzji, a także przerostów mięśniowych.  Może więc uczestniczyć w nim    każdy    !
Wzmacnia ciało, jednocześnie wyciszając umysł.
Dzięki wyżej wymienionym zaletom treningu bodyART rośnie liczba jego zwolenników i każdy szanujący się klub fitness posiada takie zajęcia w swojej ofercie.
W Polsce jest niewielu licencjonowanych instruktorów prowadzących ten trening. Zanim wybierzecie się na zajęcia, warto sprawdzić, czy trener posiada certyfikat wydany przez bodyARTschool.  Karolina taki certyfikat uzyskała.

PILATES  Pilates Flow (Mała Sala Fitness)
dla każdego i w każdym wieku. Funkcjonuje jako genialna świadoma gimnastyka spłaszczająca brzuch, wysmuklająca uda oraz rzeźbiąca całe ciało a także wzmacniająca głębokie mięśnie stabilizujące kręgosłup i mięśnie dna miednicy. Podczas zajęć ćwiczysz w skupieniu i głębokiej koncentracji nad poprawnym wykonaniem ćwiczenia. Zajęcia te to forma Body & Mind, czyli łącząca ciało i umysł. Forma powstała po pierwszej wojnie aby rehabilitować, dziś prowadzona jest w klubach w formie zajęć grupowych. W naszym klubie PILATES prowadzony jest przez jedną z niewielu nauczycielek na Śląsku certyfikowaną przez jedną z najlepszych szkół Pilates na świecie - Instytut PILATES Michaela Kinga w Londynie, specjalizującą się w prozdrowtnych formach ćwiczeń - Magdalenę Żurawską. Osoby, które raz spróbowały Pilates prowadzony przez instruktora z duszą do tych zajęć, odpowiednio rozumiejącego istotę i specyfikę działania, pozostają wierne tej formie ruchu już na zawsze. Jedyna forma gimnastyki, która po skorzystaniu z warsztatu Pilates, gwarantuje  płaski brzuch nawet po np 2, 3 porodach. Rewelacyjna i bardzo skuteczna metoda zapobiegania dolegliwościom kobiecym takim jak wysiłkowe nietrzymanie moczu czy wypadnięcie macicy.  Ćwiczenia z użyciem przyrządów. Pilates nie jest dodatkiem do innych treningów, PIlates jest PODSTAWĄ dla utrzymania zdrowia, młodości i wygoru, to inne zajęcia są do niego dodatkiem.

T.B.C. (Duża Sala Fitness)
zajęcia fitnessowe - super spalacz tkanki tłuszczowej, łatwy układ choreograficzny – do wykonania również przez osoby początkujące przeplatany ćwiczeniami modelującymi sylwetkę. Ćwiczenia z użyciem różnych przyrządów.

STEP  i STEP & Shape (Duża Sala Fitness) - (przyrząd STEP zwany jest przez szkoleniowców królową fitnessu )
Trening z użyciem stepów - aby spalić jeszcze więcej tkanki tłuszczowej z bioder, pośladków oraz ud. Ogromnym atutem zajęć na stepie jest, to że wykonując różne kombinacje wchodzenia i schodzenia na i ze stepu ujędrniasz i modelujesz swoje nogi oraz pośladki. Zajęcia dla jeszcze większego urozmaicenia prowadzone są również w formie interwału, czyli przeplatania ćwiczeń kondycyjnych z modelującymi. Rewelacynie przyspieszają METABOLIZM, czyli przemianę materii. Piątkowa grupa Stepu jest smacznym zakończeniem tygodnia dla osó regularnie ćwiczących na stepie od około 3 miesięcy :-) Inne grupy dostępne są dla zupełnie początkujacych.

ZUMBA FITNESS - najnowsza światowa TANECZNA, KOLOROWA nowość już u nas. Lubisz tańczyć i chcesz przy tym spalać tkankę tłuszczową, chcesz się dobrze bawić - zapraszamy na Zumbę :-)

DANCE -  niewzykłe, zaczarowane zajęcia w klimacie tanecznym do współczesnej muzyki, fuzja fitnessu i tańca, w świetej oprawie metodycznej, te zajecia możńa pokochać :-) Uwaga! uzależniają :-)

STEP ABC – warsztaty techniczne (Trzecia Sala Fitness)
dla osób, które potrzebują wprowadzenia w poszczególne kroki na stepie, dla osób, które były na zajęciach i nie potrafiły wykonać rozgrzewki czy łatwego układu choreograficznego a zauważyły, że cała grupa potrafi. Nauka poprawnego wchodzenia i schodzenia na i ze stepu. Nauka kroków podstawowych połączonych w bardzo proste układy choreograficzne wykonywane na stepie. Zajęcia wprowadzające - techniczne mogą być bezpłatne. Prosimy o kontakt w tej sprawie mailowo.

FITNESS – ABC – warsztaty techniczne (Trzecia Sala Fitness)
osobom, które zgłoszą chęć podszkolenia się z kroków podstawowych i szczegółowej techniki ich wykonania  poprowadzimy 1 godzinny warsztat z nauki kroków podstawowych, szczególnie polecamy osobom, które już były na zajęciach i nie potrafiły powtórzyć kroków podczas rozgrzewki czy podczas łatwego układu choreograficznego – a zauważyły, że pozostałe osoby w grupie świetnie sobie radziły. Często wystarczy jedno spotkanie i wszystko staje się jasne. Prosimy o zgłoszenia mailem w celu ustalenia terminu warsztatów. Zajęcia wprowadzające - techniczne mogą być bezpłatne. Prosimy o kontakt w tej sprawie mailowo.

JOGA (Mała Sala Fitness) ćwiczenia znane i cenione od wielu tysięcy lat,
dla każdego kto zbyt spieszy aby zdąrzyć dogonić pędzący świat.  Panaceum na stres i przemęczony kręgosłup, napięte barki, nerwobóle... Cudowne ćwiczenia odstresowujące ciało i umysł, rozciągające przykurczone w wyniku stresu mięśnie, wzmacniające ciało oraz poprawiające funkcje organów wewnętrznych. Wykonywanie ćwiczeń jogi pozwala na swobodny przepływ energii życiowej przez ciało oraz pozwoli Ci na chwilę zapomnieć o pędzącym świecie. To od godziny do półtorej, w której nikt nic nie będzie od Ciebie chciał, to czas kiedy możesz skupić się na tym co "tu i teraz". Czas spędzony na ćwiczeniach jogi pozwoli Ci pozytywnie naładować akumulatory i poprawi funkcjonowanie kręgosłupa. Gorąco polecamy  osobom o okrągłych plecach, przykurczonym, przygarbionym, zestresowanym. Na zajęciach jogi każdy ćwiczy na miarę swoich możliwości i nie musisz być rozciągnięty aby dołączyć do grupy. Klub posiada specjalistyczne maty do jogi, jednak polecamy posiadanie prywatnej maty - na jodze ćwiczymy na boso. Specjalistyczną matę można nabyć w naszym sklepiku, proszę unikać tanich podróbek, są śliskie i i tak je potem trzeba wyrzucić.

JOGA – warsztaty – dla każdego (Mała Sala Fitness)
raz lub dwa razy w miesiącu prowadzimy sobotnie zajęcia warsztatowe z jogi doskonalące naszą wiedzę techniczną i praktykę pracy z kręgosłupem oraz innymi aspektami, którą możecie wykorzystać podczas regularnych ćwiczeń jogi w naszym klubie. Do prowadzenia warsztatów często zapraszamy bardzo dobrych i cenionych nauczycieli.

Zaprawa narciarska, zimowa oraz letnia rolkarska  (Duża Sala i Mała Sala Fitness)
na 3, 4 miesiące przed planowanym sezonem narciarskim , snowboardowym, łyżwiarskim, rolkarskim rozpocznij regularne uczestniczenia w zajęciach typu B.P.U., Pilates, Body Sculp, Body Flow, Joga, PILATES..., Body Art. Mięśnie, które wzmocnisz podczas ćwiczeń wzmocnią Twoje stawy kolanowe, co pomoże ustrzec się kontuzji. Jeśli masz mało rozciągnięte mięśnie tyłów ud ( nie możesz dotknąć w skłonie w przód dłońmi do podłogi koniecznie do zestawu ćwiczeń wybierz również jogę lub Pilates.