Jak schudnąć z brzucha czyli zdrowa dieta połączona z aktywnością fizyczną

odchudzanie

W dzisiejszych czasach coraz więcej kobiet boryka się z przybieraniem na wadze. Problematyczną okolicą często okazuje się być okolica brzucha. Przypadłość wielokrotnie jest związana ze złymi nawykami żywieniowymi oraz nierzadko dotyka kobiety po trzydziestym roku życia, gdy metabolizm organizmu znacznie ulega spowolnieniu. Czas okołomenopauzalny również nie jest sprzymierzeńcem utrzymaniu idealnej sylwetki. Jednak warto pamiętać, że istnieją sposoby na to, aby wyglądać i czuć się dobrze we własnym ciele.

Zatem jak schudnąć z brzucha

Przede wszystkim należy zadać sobie pytanie:

– co jest powodem tego, że tyję w okolicy brzucha

– jak wygląda moja codzienna dieta

– czy przyjmuję odpowiednią ilość składników wpływających na regularne wypróżnienia i utrzymanie odpowiedniej perystaltyki jelit

– czy nie przyjmuję zbyt dużej ilości gazowanych napojów, które dodatkowo mogą powodować uporczywe wzdęcia

– czy w miarę regularnie aktywnie ćwiczę i staram się dodawać nawet krótki trening do codziennych obowiązków

To tylko część pytań, które mają na celu zdiagnozować przyczynę, która może wpływać na to, że przybieramy na wadze właśnie w okolicach brzucha oraz pomóc w rozpoczęciu lepszego dbania o własne ciało.

Warto pamiętać, że nawet kilkuminutowy trening około 2-3 razy w tygodniu może zmienić diametralnie sposób, w jaki wyglądamy

Można tu skorzystać z opcji tradycyjnych brzuszków, bądź z ćwiczeń z rodzaju pilates, które ze względu na niezbyt szybkie tempo wykonywania, mogą być stosowane nawet przez osoby początkujące, zachowując przy tym swoją skuteczność. W tym miejscu warto podkreślić, że takie ćwiczenia wpływają na mięśnie głębokie i przy odpowiednim ich napinaniu, z wydechem, działamy podwójnie skutecznie. Rezultaty tego rodzaju treningu zaczynają być widoczne już po kilku tygodniach regularnej pracy. Jeśli zainwestujemy nawet od dziesięciu do dwudziestu minut cennego czasu, na pewno nie pożałujemy efektów a pierwsze widoczne oznaki schudnięcia z brzucha ukażą się w mgnieniu oka.

Jakie składniki zatem mogą mieć wpływ na to, aby schudnąć z brzucha

Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na to, co jemy. Ogromny wpływ na trawienie ma przyjmowanie produktów odżywczych, które mają za zadanie utrzymywać prawidłową funkcję jelit. W diecie nie powinno zabraknąć jogurtów, czy kefirów bogatych w probiotyki, które nie tylko wpływają na regularne wypróżnienia, ale również wzmacniają system odpornościowy. Unikanie fastfoodów i przetworzonej żywności oraz przyjmowanie odpowiedniej ilości warzyw i owoców bogatych w błonnik jest oczywiście jednym z głównych warunków utrzymywania płaskiego brzucha. Zatem pamiętajmy o tym, że połączenie odpowiedniej diety oraz wprowadzenie regularnych treningów do naszych codzienności nie tylko wpłynie na naszą wymarzoną postawę. Wpłynie również na nasze lepsze samopoczucie!

Artykuł przygotowany został przy współpracy z portalem kobiecym SzafaInspiracji.pl

Dodaj komentarz