Trening brzucha w innej odsłonie

trening

Płaski brzuch, kaloryfer – to marzenie wielu z nas. Chudnięcie z brzucha i wyrzeźbienie mięśni staje się jednak coraz większą zmorą. Męczące, długie treningi brzucha nie działają tak efektywnie jak byśmy chcieli, dlatego z pomocą przychodzi trening EMS!

Trening EMS – skuteczna metoda spalania kalorii

Ćwiczenia na siłowni zazwyczaj trwają około 1,5 godziny, to dużo, jeśli jesteśmy zabiegani. Ćwiczenia w domu? Trudno znaleźć do nich motywację. Dlatego trening EMS jest świetną alternatywą dla wszystkich zapracowanych i nie tylko.

Podczas 30-minutowego treningu można spalić aż do 500 kcal. Dodatkowo trening EMS angażuje aż 9 partii mięśniowych.

Ćwiczenia na brzuch warto wykonywać za pomocą treningu EMS, ponieważ nie obciąża on stawów, można poczuć jakbyśmy trenowali z ciężarem, mimo że trenujemy bez niego – to wszystko dzięki impulsom elektrycznym, które pobudzają nasze ciała i zachęcają do ruchu. 

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ciąża to etap, w którym kobiece ciało znacznie przybiera na wadze. Aby wrócić do dawnych kształtów i wzmocnić mięśnie, należy zadbać odpowiednio o swoje ciało. Po ciąży kobiety często mogą zmagać się z problemem rozstępu mięśni brzucha – czyli pojawiającej się białej kresy. 

Żeby pozbyć się po ciążowej niedoskonałości, należy bezpiecznie i ostrożnie podejść do tematu ćwiczeń. Przede wszystkim należy unikać podnoszenia ciężkich przedmiotów i jednocześnie treningów z obciążeniem fizycznym. Brzuszki oraz popularne ćwiczenia wykonywane podczas treningu na siłowni również są niewskazane, gdyż mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. 

Rozwiązaniem, z którego warto skorzystać jest elektrostymulacja mięśni, dzięki której pracuje cały układ mięśniowy brzucha, przy jednoczesnym wyeliminowaniu ruchów pogłębiających rozstęp. 

Ćwiczenia na płaski brzuch

W internecie można znaleźć szereg ćwiczeń na płaski brzuch, jednak należy pamiętać o bezpieczeństwie podczas wykonywania każdych ćwiczeń. Warto zawsze korzystać z konsultacji ze specjalistą, w tym przypadku z trenerem. Podczas treningu EMS trener jest zawsze z Wami, wybiera odpowiedni plan do waszego ciała i możliwości, pracuje z Wami indywidualnie i wspiera Was podczas treningu. Mięśnie brzucha są szczególnie trudne do uzyskania idealnych efektów, dlatego warto skorzystać z pomocy. Pamiętaj, żeby się nie przeciążać i, że małe kroki tworzą wielkich zwycięzców. 

Trening EMS – sprawność i efektywność

Treningi z wykorzystaniem EMS pomogą nie tylko wyrzeźbić brzuch, ale całe ciało. Dodatkowo ćwiczenia te są wykorzystywane w fizjoterapii, ponieważ nie obciążają stawów i dzięki elektrostymulacji można szybciej odzyskać sprawność po kontuzji. 

Pewnie teraz zastanawiasz się, jaka jest cena treningów EMS – spieszę z odpowiedzią. W warszawskim studiu Bodybar za pakiet 4 treningów z trenerem personalnym zapłacisz jedynie 549 zł, a za 8 treningów na 1 miesiąc  wydasz jedynie 999 zł. Należy wspomnieć, że pierwsze efekty zobaczysz już po pierwszych ćwiczeniach. Dla uzyskania najlepszych efektów należy trenować maksymalnie 2x tygodniu, do czego serdecznie zachęcamy. W studiu Bodybar znajdziecie również karnety na 12 i 16 treningów do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy. Każdy znajdzie coś dla siebie, a oszczędność czasu to wspaniałe uczucie. 

Dodaj komentarz